28 jan. 2011

som ett brev på posten.....

men i detta fall var det ett paket i brevlådan. Jag ÄLSKAR brev på posten. Särskilt när det är ett vadderat paket adresserat till MIG. En födelsedagspaket. Lite sent kan ni kanske tycka (i alla fall ni som vet när jag fyller år ;)) men det gör ju det hela mycket bättre. Man har ju liksom trott att firandet är över. inga mer paket....men DÅ dyker det upp. Födelsedagspirret i magen gör sig påmint. Öppnar med spänning. och inslaget i silkespapper hittar jag:

finaste CHOKLADEN som det står KRAM på
TACK ställa fia med familj för den mysiga överraskningen
(och det var ju som du känt på dig att jag glömt köpa fredagsmysgodis)
KRAM

och när jag några sekunder senare skulle ta ett kort till är det en liten hand som är som en godismagnet, tagen på bar gärning

handen kanske ser stor ut, men den tillhör minstingen i familjen

1 kommentar: