21 jan. 2011

ljuvliga fredag

hemmagjorda hamburgare i magen.
delar soffa och filt med maken.
får lite perspektiv på en lite snurrig vecka (vet fortfarande inte vart besluten tar vägen, så ovisshet råder än så länge)
godispåse.
snart "på spåret". har de senaste fredagarna sovit gott i Veras säng vid den här tiden efter att ha nattat henne och snubblat ut i soffan ungefär i slutet av Skavlan, skällt lite på Micke för att han inte väckt mig (vilket han har försökt göra ett antal gånger) och sen besviken snubblat vidare in i sängen och fortsätta sova.
Men nu är jag vaken. och klockan är åtta.
skön fredag önskar jag er!

1 kommentar:

  1. Fredagar är jättegoa. Veta att man skall vara ledig hela helgen! Och att man dessutom skall träffa familjen Bergman imorgon. Längtar som sagt efter en go Pernilla-kram (är snuvig men jag hoppas att du står ut ändå ;)) Så imorgon får du allt berätta vad som är på gång. Jag har också saker på gång som vi kan ta imorgon! Massor med kramar och kör försiktigt!

    SvaraRadera