18 sep. 2010

ett kryss.

Ska snart krypa ner i sängen. Imorgon är det dags att ta på finklänningen (eller?) hatten (nja..) och klackskorna (jojomensan) och gå och rösta. Ett kryss för ett röd/grönt sverige för min del och för att få den första kvinnliga statsministern. Hoppas. Hoppas!

Sen var det ju det här med att jag står med på en av listorna...har funderat fram och tillbaka...ska jag verkligen kryssa på mig själv?? Men sen tänkte jag. Vem annars?? Vem annars håller jag med bättre än mig själv?? Och om det är något jag inte håller med mig själv om, så är det ju ganska lätt att påverka så att jag tycker som jag tycker att jag borde tycka. Jo, men så att det blir väl ett kryss på mig själv. Heja mig!

2 kommentarer:

  1. jo men det var väl klokt tänkt. Om man inte kan påverka sig själv först vem kan man då påverka!
    Du är klok du!
    Kram mamma

    SvaraRadera