19 apr. 2011

påsklov...

med lite känsla av sommarlov. vilket väder! det är nästan att man vill ta fram plastpoolen och ta sig ett dopp! vi är ute nästan hela dagarna. vera har knappt tid att äta. idag hade fick vi sällskap av anna, thea och noha. vera testade av theas balans med lite puttar (2-åringens mindre charmiga sidor, men kanske hör till åldern??) men det blev bättre med tiden och de är ju för sööööta när de går iväg på upptäcksfärd hand i hand. så vi har det fikat, gungat och grävt i sandlådan. underbart!

Vera var lättsövd idag så nu kollar jag på halv åtta hos mig.

5 kommentarer:

  1. Helt underbart med detta väder! Tack för idag! Några av korten på mysisarna kan du se på min blogg.. Ses! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha Pernilla. Du är så ärlig i din blogg och det är så kul att läsa. ja, visst är det härligt med barn i 2-års åldern! Jag minns det som igår och Tilde visade exakt samma tendenser. Jag kör med att det har med åldern att göra för inte går vi omkring och putter våra barn, jag menar att vi skulle vara dåliga förebilder. Jag skyller allt på åldern och förklarar det med att det är saker som alla barn ska gå igenom (mer eller mindre). Kram på dig

    SvaraRadera
  3. det ska jag kolla med en gång Anna! kanske snor en...tack själva, det var mysigt att ni var här! kram

    håller med dig Johanna, skönt att höra att det finns fler med liknade puttperiod. ja jag tror inte det är av elakhet, utan brist på muntlig kommunikation. vi får hoppas att det är en övergångsperiod detta också! ;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tror inte att vera puttas. Det ser säkert bara ut så, kan vara en olycklig omständighet kanske. Tror iallafall mormor

    SvaraRadera
  5. ...och är inte alls partisk... ;) så det ska va!

    SvaraRadera