2 apr. 2011

ett erbjudande för bra för att avstå...

det plingade till i telefonen igår. det var från min kära vän PoP som hade ett erbjudande. köp en skaljacka och få en vindfleece till halva priset i helgen. alltså. hur gör dom? är de tankeläsare? jag har vart på gång och köpa en ny jacka till Vera ett tag, men inte blivit av. så nu MÅSTE (i princip) jag åka till PoP och köpa både jacka och fleece (till detta oslagbara pris) idag. för nån gång måste jag ju köpa en fleece i strl. 92. (för strl 86 passar ju fortfarande) men varför inte idag??

konsumera mera....eller??

3 kommentarer:

  1. Om du mot förmodan inte vill köpa nytt har vi flera stycken jackor i 92 ;-)

    Helén

    SvaraRadera
  2. Jag har tipsat om dig på min blogg! Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! Jadu .. vännen Pop kan man lita på ;)
    Det är min bästa vän också .. även om sambon kanske tycker att jag kanske skulle byta till en billigare vän emellanåt ;)

    SvaraRadera