20 aug. 2011

v.22

veckorna går fort och magen växer. redan kommit till vecka 22. alltså mer än hälften. hänger inte riktigt med men märker ju att den lilla parveln där inne växer. kan nu inte se mina tår när jag står rakt upp och ner. tunikor som satt löst för en par veckor sen stramar nu över magen och får åka ur garderoben i väntan på smalare tider. när jag legat på sidan en hel natt känner man liksom hur allting hamnat på ena sidan av magen, så jag får lägga mig på rygg ett tag innan jag går upp så det "ramlar" tillbaka igen. det känns helt konstigt, men jag känner igen det sen vera låg där inne. sen känner jag den tydligare och tydligare. fjärilarna har blivit sparkar och "knök". det är underbart!!   

1 kommentar:

  1. åh, fina magen! tänker att den kommer att ha vuxit ÄNNU mer tills vi ses nästa gång. härligt det!
    KRAM

    SvaraRadera