5 mars 2011

titta va FINA!!

som (självutsedd) PR-konsult för Fias böcker i min omnejd såska jag nu göra reklam:

     


Är så imponerad av hennes FINA böcker, perfekt för barn i Vera-åldern och lite äldre. köp köp köp!! Finns på t.ex. adribris.

Vera fick boken om vilda djur på sin ettårsdag, men då som skriven ut från datorn i spiral, och den blev genast en riktig favorit. Särskilt ugglorna. så vi ska givetvis köpa dom i board book. till både Vera och present till andra ( jag tar ju mitt uppdrag på stort allvar) GRATTIS igen Fia!!

2 kommentarer:

  1. jag behöver verkligen en PR-konslut - utmärkt! :) så fint! och underbart att Vera piggat på sig så!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. de kommer sälja sig själva, men man kan ju alltid hjälpa till lite på traven! ;) ja, vi hoppas att det har läkt bra, ska tillbaka till sjukhuset och lägga om det imorgon. KRAM

    SvaraRadera