22 aug. 2010

tar steget in i skolvärlden...

ja, min mamma stöttade mig lite i bloggningen när mitt huvud hade fullt upp med att pussla ihop en ny jobbtillvaro. Ska ta ett steg in i skolvärlden samtidigt som jag står kvar med ena benet i förskolan. Spännande med nya utmaningar och skönt att ha kvar tryggheten med det jobb jag har. Får offra mina lediga onsdagar, men får kortare arbetsdagar (kommer fortfarande jobba 80%) så det känns bara bra! Så, en liten våg skulle ju vara trevligt Fia. Och skumpa slinker alltid ner...får ta det när vi kommer till Skåne!

2 kommentarer:

  1. Åh nu så undrar vi ju då??? Hur gick det nu då?
    Nu har vi läst om alla nervösa barn som skall börja skolan igen.
    Vilken tur dom har som får träffa dej!
    Kram

    SvaraRadera
  2. vad kul det låter! och välkomna vettja! ska jag kyla skumpan redan nu? ;)

    SvaraRadera