30 okt. 2010

förlovning och kärt besök!

ja, för er som känner mig vet ju att det inte är jag som förlovat mig....utan en kär vän! Satt senast i söndags och pratade om det med henne, men då trodde vi inte att det skulle ske så snart som bara några dagar efter! :) Kärleken är vacker!
Så nu ser vi fram emot bröllop!   

Idag kommer vänner som vi inte träffat på läääänge och det ska bli så kul!! Den obligatoriska fredagstacosen är flyttad till idag, för att vi riktigt ska känna att det är kalas! ;) Och Vera får bjuda på vaniljhjärtan till fika, men om hon får bestämma tar hon dom nog gärna själv. (sådan far, ja, han är stråt sötsugnare än mig, sådan dotter) :)

Nä, dags att fixa för besök!

1 kommentar:

  1. Det låter myspys! Nu blir man ju nyfiken och undrar vilka det är som skall gifta sig.. Jag har en tanke men man vet ju inte om det är rätt. Massor med kramar

    SvaraRadera