1 maj 2011

bloggtorka

känner att jag är inne i en liten bloggsvacka just nu. men men, ni får ta det för vad det är. det är väl som med det mesta annat -inspirationen kommer och går. jag har knappt vart vid datorn alls den senaste dagarna. förutom när Vera vill digga till barnlåtarna på spotify. men nu är jag här.

annars då??
jo, tack!
i fredags var jag och åt tapas på Bakgår´n i Lidköping. Mycket gott och trevligt!! kan verkligen rekommenderas. sen var vi på shoppingtur till trollhättan igår. köpte en ny vindfleece till Vera på PoP -till halva priset. Så jag var helnöjd!! och en kjol till mig...dessvärre inte på reapris, men nöjd ändå. idag har vi bara slappat, verkligen. jag och Vera sov middag i två timmar. så kan det gå ibland. och nu har vi ätit tacos på en söndag -ungefär så crazy som det kan bli. nu blir det mästarnas mästare.

hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar