19 dec. 2011

vera, mamman och magen...

4 kommentarer:

  1. underbart kort, så fina ni är!

    men på tal om mage så slog det mig häromdagen att jag bara kallt räknat med er den 25:e och inte alls tänkt på att det är några dagar innan det är tänkt att familjen ska utökas. jag har ju tänkt på bebisen som en januaribebis, även om det är 30:e som är dagen, och januari känns ju jättelåååångt bort. så detta är till den yngsta i familjen Bergman: - lilla, söta du. det är sketagött med julmat! det är så gott så hade jag varit som du hade jag legat där inne och bara frossat tills julborden är över. för sen blir det bara mjölk i några måndader serru, bara så att du vet. knäck kan du liksom bara drömma om. ja, alternativt skyndar du dig ut NU, så jag får träffa dig den 25:e (och så smyger jag till dig lite knäck). deal? bra. säger vi så då. puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin bild=) Kram och God Jul på er!

    SvaraRadera